My cart (0)

Call
+45 22 95 54 51
Contact
kontakt@neglebar.dk
Store info

Tirsdag – Lørdag (efter aftale)

Søndag – Mandag (Lukket)

Directions

Sankt Peders Stræde 23
1453 København K

Sankt Peders Stræde 23
1453 København K

Tirsdag – Lørdag (efter aftale)

Søndag – Mandag (Lukket)

Returnering & reklamation

RETUR/OMBYTNING.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives på mail kontakt@neglebar.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Varerne skal være i samme stand som du modtog dem (mærker og labels skal stadig sidde på varen og skal være ubrugt).

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter modtagelsen af din ordre. neglebar.dk dækker ikke de fragtomkostninger der måtte være, i forbindelsen med en retur eller ombytning. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur.
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan ikke prøve varen og sende den retur. Varen skal være uåbnede før den bliver godkendt ved retur.

Hvis varen er åbnet, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. 

REKLAMATIONER
Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Ved reklamation, fejl og mangler eller ved udeblevne leverancer kontakt venligst kundeservice på telefon +45 22 95 54 51 eller mail: kontakt@neglebar.dk. Neglebar.dk dækker ikke de fragtomkostninger der måtte være, i forbindelsen med en reklamation. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.