My cart (0)

Call
+45 22 95 54 51
Contact
kontakt@neglebar.dk
Store info

Tirsdag – Lørdag (efter aftale)

Søndag – Mandag (Lukket)

Directions

Sankt Peders Stræde 23
1453 København K

Sankt Peders Stræde 23
1453 København K

Tirsdag – Lørdag (efter aftale)

Søndag – Mandag (Lukket)

Handelsbetingelser

Velkommen til neglebars web-shop. Ved handel på denne hjemmeside accepterer du automatisk nedenstående betingelser. Vi anbefaler derfor, at du læser betingelserne grundigt igennem, inden du handler på neglebar.dk

Neglebar / Haand
CVR-nr. 36301368
Sankt Peders Stræde 23, 1453 København K
E-mail: Kontakt@neglebar.dk
Telefonnummer.  22 95 54 51. 


BETALING
Du kan hos neglebar.dk betale med betalingskortene; VISA/Dankort, EURO/MASTERCARD, og VISA/Electron. Beløbet bliver først fratrukket din konto, når varerne afsendes fra vort lager. Alle priser hos neglebar.dk er angivet i DKK og er inklusive 25% moms.

SIKKERHED
Al kommunikation mellem vores betalingssystem og kortindehaveren foregår via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer). neglebar.dk eller andre uvedkommende har ikke mulighed for at se de data, der udveksles ved køb. neglebar.dk behandler dine personlige kontaktoplysninger med 100% fortrolighed og vi garanterer, at ingen andre kan få adgang til dem.

LEVERING
Levering koster 40,-. Du vil modtage dine varer inden for 5 hverdage, modtager du ikke dine varer inden 5 hverdage kontakt os med det samme, så vi kan spore din pakke. 

GENERELT
Vi sender alle varer som pakkepost, det gør det muligt at spore pakken, hvis der skulle opstå problemer. Varerne er forsikrede under forsendelsen og ved modtagelse bedes du kontrollere pakkens indhold. Er pakken og/eller indholdet beskadiget, når du modtager det, skal du anmelde det til fragt firmaet med det samme, eller senest 2 dage efter modtagelsen og returnere varen til os efterfølgende. neglebar.dk er ikke ansvarlig for varer, der er beskadiget under transporten. Vi pakker altid varerne ind med største omhu, så risikoen for fragtskader minimeres. Vi tager forbehold for fejl og udsolgte varer.

RETUR/OMBYTNING.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives på mail Kontakt@neglebar.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Varerne skal være i samme stand som du modtog dem (mærker og labels skal stadig sidde på varen og skal være ubrugt).
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter modtagelsen af din ordre. neglebar.dk dækker ikke de fragtomkostninger der måtte være, i forbindelsen med en retur eller ombytning. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur.
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan ikke prøve varen og sende den retur. Varen skal være uåbnede før den bliver godkendt ved retur.
Hvis varen er åbnet, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. 

REKLAMATIONER
Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Ved reklamation, fejl og mangler eller ved udeblevne leverancer kontakt venligst kundeservice på telefon +45 22 95 54 51 eller mail: kontakt@neglebar.dk. Neglebar.dk dækker ikke de fragtomkostninger der måtte være, i forbindelsen med en reklamation. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.